آهنگ بی کلام

صبر کنید
می 4, 2020 اسموتی جادويی موز برای كاهش وزن

اسموتی جادويی موز برای كاهش وزن

موز براي كم كردن وزن فوق العاده است چرا كه حاوي مواد مغذي است كه مي تواند از كاهش وزن سالم حمايت نمايد. خوردن يك موز مي تواند به شما كمك كند احساس سيري نموده و در عين حال هر آنچه را كه بدن براي بهترين عملكرد لازم دارد در اختيارش قرار دهد.

موز براي كم كردن وزن فوق العاده است چرا كه حاوي مواد مغذي است كه مي تواند از كاهش وزن سالم حمايت نمايد. خوردن يك موز مي تواند به شما كمك كند احساس سيري نموده و در عين حال هر آنچه را كه بدن براي بهترين عملكرد لازم دارد در اختيارش قرار دهد. اين به معناي ولع كمتر براي غذاهاي فست فودي و انرژي بيشتر براي افزايش دادن شدت ورزشتان است.

 

پتاسيم

موز به خاطر محتواي بالاي پتاسيم شهرت دارد. پتاسيم با همكاري سديم سطح مايعات را در بدن كنترل مي نمايد. حفظ تعادل مايعات در بدن از اين جهت اهميت دارد كه وزن آب اضافه سبب ميشود شما احساس نفخ و ورم نماييد. پتاسيم همچنين در عملكرد عضلات نقش داشته و مي تواند در به حداقل رساندن انقباضاتي كه در زمان ورزش كردن ممكن است به وجود آيند كمك نمايد. و درنهايت، پتاسيم به عملكرد درست قلب كمك نموده و براي كمك به افزايش قدرت در تمرينات ورزشي بسيار اهميت دارد.

 

منيزيم

منيزيم از اين جهت مي تواند به كاهش وزن كمك نمايد كه به تنظيم سطح قند خون و همچنين كاهش وزن آب و نفخ كمك مي نمايد. عموما بدن از منيزيم براي هدايت تكانه هاي عصبي، انقباض ماهيچه ها و حفظ ريتم طبيعي قلب با كمك به انتقال كلسيم و پتاسيم استفاده مي كند.

اسموتی جادويی موز برای كاهش وزن

فسفر

سطح پايين فسفر به MBI (شاخص توده بدني) بالا ربط دارد. در تحقيقي اخيرا مشخص شده است كه استفاده از مكملهاي فسفر به افراد چاق در كم كردن شاخص توده بدني شان تا حد قابل توجهي كمك مي نمايد. به علاوه، شركت كنندگان در اين طرح چندين كيلو وزن كم كردند، دور كمرشان تا حد زيادي كاهش يافت و كمتر احساس گرسنگي مي كردند. به نظر مي رسد كه اينها از نقشي است كه فسفر در هضم كربوهيدراتها ايفا مي كند. پس افزودن يك موز به هر غذايي مي تواند يك انتخاب عاقلانه در زماني كه رژيم هستيد باشد.

تريپتوفان

تريپتوفان واحد سازنده سروتونين است كه با عنوان ماده شيميايي جاري كننده احساس خوب در بدن شناخته شده است. يك ماده ضد افسردگي طبيعي است كه همچنين به تنظيم اشتهاي ما كمك مي كند. وجود سروتنين كافي در مغز نه تنها سبب ايجاد حس خوب در شما ميشود بلكه بر تلاشهاي شما براي كاهش وزن تاثيري مثبت مي گذارد و اجتناب از افزايش وزن را تسهيل مي نمايد.

 

فيتو الكسين

فيتوالكسين اگرچه مستقيما به كاهش وزن ربطي ندارد اما ماده ديگري است كه در موز يافت ميشود و مي توان از آن به عنوان يك آنتي بيوتيك طبيعي استفاده كرد و بنابراين بدن را در مقابل بيماريهاي حاصل از غذا ايمن مي نمايد. اين ماده ضد التهابي و آنتي اكسيدان بوده و مي تواند مانع از پيري زودرس و چين و چروك در چهره ميشود. فيتوالكسين همچين ريسك بيماريهاي قلبي عروقي را كه به خاطر رژيم غذاي نامناسب حاصل ميشود كاهش مي دهد.

 

اسموتي جادويي موز

اين اسموتي براي كمك به كاهش وزن سريعتر و راحت تر شما طراحي شده است. مواد تشكيل دهنده آن بدن را به سوزاندن بيشتر چربي ها، حفظ انرژي در بدن در طول روز و حفظ تعادل روحي تشويق ميكند. اگر مخصوصا يكي از اجزاي تشكيل دهنده آن را دوست نداشتيد مي توانيد اين دستور غذايي را به ميل خود تغيير دهيد. از مواد ديگر سوزاننده چربي كه مي توان در اين اسموتي از آنها استفاده كرد مي توان به چاي سبز، آب پنير، ماست يوناني و كفير اشاره كرد.

اسموتی جادويی موز برای كاهش وزن

مواد تشكيل دهنده :

۱ عدد موز

نصف ليوان ماست طبيعي كم چرب

تصور ميشود كه كلسيم و پروتئين به دور برداشتن ظرفيت سوخت و ساز چربي بدون تاثير گذاشتن بر حجم ماهيچه ها كمك نمايد. در تحقيقات، كساني كه ماست را در برنامه غذايي خود گنجانده بودند در روز سه برابر يعني به ميزان غير قابل باور ۸۱ درصد بيشتر چربي در اطراف شكم خود نسبت به كساني كه رژيم بدون ماست داشتند از دست دادند.

آب دو ليمو ترش

مدتهاي مديدي است كه از آب ليمو ترش به عنوان مكملي براي كاهش وزن استفاده ميشود اما علم هنوز چيزي را در اين رابطه ثابت نكرده است. با اين وجود، آب ليمو حاوي مقادير زيادي ويتامين C است كه به شما كمك مي كند جوانتر به نظر رسيده و ريسك ابتلا به سرطان را در شما كاهش مي دهد. به علاوه به اسموني شما طعم خوبي مي دهد.

۲ قاشق غذا خوري دانه كتان

دانه كتان سرشار از فيبر سالم است كه كمك مي كند مدت زمان طولاني تري احساس سيري كنيد. همچنين حاوي ليگنان است كه مي تواند كلسترل را كاهش داده و متابوليسم را قوي تر نمايد.

۱ قاشق غذا خوري روغن نارگيل

اگرچه روغن نارگيل يك چربي است اما بيشتر حاوي اسيدهاي چرب با زنجيره متوسط است كه متابوليسم متفاوتي نسبت به ديگر چربي ها دارند. روغن نارگيل مستقيما از كبد به دستگاه هاضمه مي رود و در آنجا يا به عنوان انرژي مصرف شده و يا دفع مي گردد و به عنوان چربي ذخيره نمي شود. روغن نارگيل همچنين متابوليسم شما را افزايش داده بنابراين در زمان استراحت كالري بيشتري مي سوزانيد.

نوك قاشق پودر دارچين

نشان داده شده است كه خوردن دارچين تا حد زيادي قند خون ناشتا، تري گليسيريد ها، كلسترول LDL و كلسترول كل را كاهش مي د هد. همچنين سبب ميشود معده بعد از هر وعده غذا ديرتر تخليه شده و بنابراين مدت زمان بيشتري شما را سير نگه مي دارد. محققان همچنين نشان داده اند كه اگر سلولهاي چربي در معرض سینامالدهید، ماده اي در دارچين كه مزه دارچين هم از همان است، قرار گيرند سرعت سوخت و ساز آنها افزايش مي يابد.

نصف قاشق چاي خوري پودر زنجبيل

زنجبيل انرژي شما را براي داشتن يك تمرين ورزشي خوب تامين مي كند همان طور كه قهوه صبحگاهي مي تواند به شما انرژي بدهد. زنجبيل همچنين توليد هورمون استرس يعني كورتيزول را كاهش مي دهد. اين هورمون سبب ايجاد چربي اضافه در اطراف شكم ميشود. زنجبيل همچنين با تنظيم قند خون و سرم كلسترول به كاهش اشتها كمك مي كند.

 

براي درست كردن اسموتي تنها كافي است كه همه اين مواد را در غذاساز مخلوط كرده تا له شود. براي نتيجه ايده آل بهتر است صبح ها يك ليوان با معده خالي آن را مصرف كنيد.

اسموتی جادويی موز برای كاهش وزن

هشدار

اگر فشار خون بالا داريد بهتر از دارچين و زنجبيل را از دستور اسموتي خود حذف كنيد. زنان باردار بايد جذب زنجبيل خود را به ۱ گرم در روز محدود نمايند. از پزشك خود بپرسيد كه اين اسموتي برايتان مشكلي نداشته باشد. اين دستور را مي توانيد بر اساس نيازهاي شخصي خود تغيير دهيد.

چه سعي داريد عمدا وزنتان را كم كنيد يا تنها مي خواهيد سالم تر باشيد اين اسموتي جادويي موز همان چيزي است كه شما به آن نياز داريد. اين اسموتي سرشار از مواد مغذي بوده و ظرفيت طبيعي بهبود دهنده خلق و خوي آن اين اسموتي را به يك انتخاب فوق العاده تقريبا براي همه تبديل كرده است.

اگر از آن دست كساني هستيد كه هميشه از خوردن صبحانه طفره مي رويد، اين اسموتي آن قدر كامل است كه تا ظهر احساس گرسنگي نمي كنيد. و اگر معمولا بر سريالهاي پرشكر و پنكيك هاي پر از نشاسته متكي هستيد خواهيد ديد كه اين صبحانه مزه شيرين دلنشيني دارد و در واقع انرژي پايدار را به جاي انرژي گذرا و انفجاري فراهم مي آورد.

بنابراين از اين اسموتي روزانه در كنار ورزش مداوم لذت ببريد و شاهد باشيد كه چگونه چندين كيلو از وزن خود را كم كنيد. در اين ماجراجويي موفق باشيد.

 

اسموتی جادويی موز برای كاهش وزن ✅

منبع :  telehealth.ir

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 اسموتی جادويی موز برای كاهش وزن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *