آهنگ بی کلام

صبر کنید
می 3, 2020 نکته های علمی در مورد شکم

نکته های علمی در مورد شکم

🔸 مبادله‌ی چربی هوشمندانه

به جای نوشیدن شیر کامل،‌ شیر با چربی یک درصد نوش جان کنید. چنان‌چه تاکنون روزانه یک لیوان شیر کامل نوشیده‌اید، توصیه می‌کنیم در یک دوره‌ی کاملِ یک ساله به نوشیدن شیر با چربی یک درصد روی بیاورید، ‌تا فقط با همین مبادله‌ی چربی هوشمندانه حدود دو و نیم کیلو وزن کم کنید.

 

🔸 به موسیقی روی بیاورید

نتایج مطالعه‌ای برای سلامتی و بهداشت فردی در کشور کانادا نشان داد، زنانی که هنگام انجام تمرین‌های ورزشی به موسیقی گوش می‌دهند نسبت به سایر زنان، در فعالیت‌های ورزشی وزن بیش‌تری از دست می‌دهند. با گلچین کردن آهنگ‌های پر انرژی و مورد علاقه‌تان در آی‌پاد یا پخش کننده‌ی ام‌پی‌تری، و گوش دادن به آن‌ها هنگام ورزش، هیجان و انگیزه‌تان را بالا ببرید. پس وقتی به باشگاه می‌روید یا پیاده‌روی می‌کنید، می‌توانید با گوش دادن به آهنگ (البته نه با صدای زیاد) بیش از پیش چربی سوزی کنید.

 

🔸 غذاهای سرشار از پتاسیم مصرف کنید

به گفته‌ی دکتر پاتریشیا ریموند، متخصص بیماری‌های معده و روده در ایالات متحده، پتاسیم به تنظیم تعادل مایعات در بدن کمک می‌کند و از ایجاد نفخ‌‌های معده‌ی آزاردهنده پیشگیری می‌کند. برخی خوراکی‌های سرشار از پتاسیم عبارت هستند از موز، طالبی، انبه، اسفناج، گوجه فرنگی، آجیل، و مارچوبه. این خوراکی‌ها هم‌چنین حاوی اسید آمینه‌ای به نام آسپاراژین هستند که دارای خاصیت ادرارآور است و مواد زائد را از بدن خارج می‌کند.

 

🔸 با آرامش وزن‌تان را کم کنید

پژوهشگران دانشگاه هاروارد در ایالات متحده دریافته‌اند، اگرچه شاید فنون تمدد اعصاب (ریلکسیشن) نظیر یوگا یا مراقبه نتوانند به اندازه‌ی دویدن یا باشگاه رفتن باعث سوختن کالری‌های‌تان شوند، ولی این فنون با کاهش سطح کورتیزول بدن – هورمون استرس که باعث پرخوری می‌شود – می‌توانند با برآمدگی شکم مبارزه کنند.

 

نکته های علمی در مورد شکم ✅

منبع :  bazdeh.org

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 نکته های علمی در مورد شکم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *