آهنگ بی کلام

صبر کنید
ژوئن 14, 2020 معرفی چند کتاب آموزش پیانو مفید و کاربردی

معرفی چند کتاب آموزش پیانو

در این مقاله قصد داریم با معرفی چند کتاب آموزش پیانو مفید و کاربردی در کنار شما عزیزان باشیم.

 

کتاب آموزش پیانو و متد آموزشی تا چه حد در پیشرفت هنرجو موثر است؟ یکی از مسائل مهم در آموزش پیانو فارغ از اینکه به چه سبکی از پیانو نوازی علاقمند هستید، متد آموزشی است. در هر سطحی بخصوص در شروع راه کتابهای آموزش پیانو خیلی در پیشرفت و انگیزه دادن به هنرجو کمک می کند. بعد از آن هنرجو می تواند یکی از سبک های کلاسیک، پاپ یا ایرانی بصورت تخصصی ادامه دهد.

 

کتاب مقدماتی در فراگیری اجرای پیانو

نویسنده: فردیناند بیر

از جمله معروف ترین کتابهایی که در سراسر دنیا برای آموزش پیانو بخصوص در سطح مقدماتی از آن استفاده می کنند کتاب آموزش پیانو بیر است. در ادامه به توضیحات کامل در خصوص این کتاب خواهیم پرداخت.

.

Beyer معرفی چند کتاب آموزش پیانو مفید و کاربردی

.

کتاب اتودهای کاربردی برای هنرجویان مبتدی 599

نویسنده: آرون چرنی

اگر به دنبال کتابهای بیشتر برای تمرینات انگشت هستید میتوانید اتودهای خوب و کاربردی ای را درکتاب آموزش پیانو آرون چرنی به عنوان اولین راهنمای تکنیک پیانو پیدا کنید.

CZERNY معرفی چند کتاب آموزش پیانو مفید و کاربردی

 

کتاب پیانیست نخبه

نویسنده: هانون

این کتاب شامل 60 تمرین تکنیک برای پیانو حاوی تمریناتی برای تقویت، سرعت و استقلال انگشتان به طور مساوی در هر دو دست و نرمش مچ ها

hanon معرفی چند کتاب آموزش پیانو مفید و کاربردی

 

کتابهای طبقه بندی شده آموزش پیانو

نویسنده:  مایکل آرون

کتابهای آموزش پیانو مایکل آرون در 6 سطح مختلف تدوین شده است. هر سطح شامل چهار کتاب مختلف برای درس، تکنیک، اجرا و تئوری موسیقی می باشد. این مجموعه آموزشی، همانطور که از نامش پیداست، مجموعه ایست با هدف تمرین که هم شامل قطعه می شود و هم تئوری موسیقی.

Michael Aaron معرفی چند کتاب آموزش پیانو مفید و کاربردی

.

کتابهای رویال کنسرواتوار کانادا

یکی دیگر از متدهای آموزشی که برای آموزش پیانو به هنرجویان استفاده می شود براساس سیستم آموزشی و کتابهای رویال کنسرواتوار کانادا تدوین شده است. در ۱۰ سطح از مبتدی تا پیشرفته برنامه ریزی شده که هر سطح شامل چهار کتاب شامل قطعات اتود گام و آرپژ مبانی موسیقی و سلفژ و همچنین دشیفراژ می باشد.

royal معرفی چند کتاب آموزش پیانو مفید و کاربردی

.

آموزش مقدماتی پیانو

نویسنده: جان تامسون

یکی از کتاب های پایه برای یاد گیری پیانو

john tham معرفی چند کتاب آموزش پیانو مفید و کاربردی

.

درباره کتاب آموزش پیانو مقدماتی بیر بیشتر بدانید

از جمله معروف ترین کتابهایی که در سراسر دنیا برای آموزش پیانو بخصوص در سطح مقدماتی از آن استفاده می کنند کتاب آموزش پیانو بیر است. این کتاب شامل یک سری تمرین های مقدماتی برای تقویت و پرورش دست چپ و راست هنرجو از ابتدایی تا پیشرفته به صورت آرام و تدریجی است. از ویژگی های خوب این کتاب این است که قدم به قدم مباحث را پیش می برد و به مرور هنرجو شاهد پیشرفت خود خواهد بود. نویسنده این کتاب فردیناند بیر، پیانیست و آهنگساز آلمانی بود که امروزه به عنوان مولف یکی از مهمترین متدهای پیانو مشهور است.

 

نظرهنرجویان درباره کتاب بیر

شاید بتوان روش آموزش بیر را از زبان هنرجو اینطور توصیف کرد که کتاب شامل تمریناتی سخت ولی کمی حوصله سربر از لحاظ موزیکال و آهنگ دانست اما در عوض با صبوری و اجرای صحیح این تمرینات زیر نظر استادی می توانید دست ها و پنجه های  قوی برایتان بسازد و نت خوانی و تئوری شما را تقویت کنید. حتی در حین تمرینات در بخش هایی به شما طریقه ی نشستن پشت ساز و طریقه ی درست نواختن (طریقه ی صحیح قرار گرفتن انگشتان) و تئوری مختصری نیز به شما آموزش داده می شود.

 

معرفی چند کتاب آموزش پیانو ✅

منبع :  webnavazan.com

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 معرفی چند کتاب آموزش پیانو مفید و کاربردی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *