آهنگ بی کلام

صبر کنید
می 25, 2020 معرفی وی اس تی NEXUS 3

معرفی وی اس تی NEXUS 3

پس از انتظارات بسیار ، سرانجام وی اس تی بی نظیر نکسوز ۳ (NEXUS 3) کرک و عرضه شد. بی شک دومین نسخه این مجموعه دوست داشتنی یادآور خاطرات بسیار بیاد ماندنی و شیرینی برای تمامی اهالی موسیقی در سرتاسر دنیا و بویژه موزیسین های کشور ما می باشد. قطعا سری سوم این وی اس تی محبوب و دوست داشتنی نیز بیشتر از گذشته نگاه ها را به سمت خودش خیره خواهد کرد. در ادامه این پست سعی میکنیم به چندین مورد از ویژگی های اصلی و اختصاصی NEXUS 3 بپردازیم.

 

نکسوز ۳ جدیدترین ساخته کمپانی مطرح و موفق reFX می باشد. که با رزومه و پشتوانه بسیار قوی نکسوز های موفق قبل را وارد بازار کرده و به همین دلیل است که توقعات عموم از سری سوم این وی اس تی بسیار بالاست. خوشبختانه این کمپانی به تمامی توقعات پاسخ مثبت نشان داده است باز هم توانسته است مانند دفعات قبل عالی عمل کند ، چراکه در نکسوز ۳ شاهد پیشرفت هایی چشم گیر هستیم که آرزوی تمامی آن ها را در NEXUS 2 داشتیم. تغییراتی همچون بانک صدایی بسیار متفاوت و گسترده تر از همیشه ، اکسپنشن های بینظیر و بسیار قدرتمند تر ، سیستم آرپژ فوق پیشرفته ، سیکوئنسر جدید ، رابط کاربری بسیار بهبود یافته و از نو طراحی شده که پیشرفت آن را نسبت به نسل های پیشین کاملا نشان می دهد.

 

لایبرری کاملا جدید در NEXUS 3

در نسخه سوم مجموعه NEXUS شاهد کامل ترین لایبراری و بانک صدایی هستیم که تاکنون نظیر آن را در هیچ وی اس تی دیگری مشاهده نکردیم. لایبرری نسکوز ۳ در سه ستون دسته بندی شده است که برای هریک از ان ها شمارنده هایی وجود خواهد داشت. علاوه بر آن ، وجود تگ ها ، bookmark ها ، بخش favorite ها ، و کد های رنگی سبب شده تا بتوانید در کمترین زمان ممکن صدای مورد نظر خود را جستجو و آن را پیدا کنید. همچنین اکثر صدا ها یک پیش نمایش صوتی کوتاهی دارند که بتوانید بادقت آن ها را گوش کرده و به انتخاب درست آن ها بپردازید.

Nexus 3 Face معرفی وی اس تی NEXUS 3

معرفی وی اس تی NEXUS 3

 

آرپژ های مدرن و پیشرفته در نکسوز ۳

اعضای تیم reFX تمام سعی خود را کرده اند تا شما بتوانید علاوه بر arpeggiator اصلی ، به تمام arpeggiator شانزده لایه نیز دسترسی پیدا کنید. شاید باور پذیر نباشد اما در نکسوز ۳ شما به حدود ۲۵۶ پترن مختلف آرپژ برای هر آکورد دسترسی خواهید داشت که شامل آرپژ های ساده دوصدایی تا بسیار پیچیده چند صدایی هستند ، که این فوق العاده است. علاوه بر آن شما می توانید با استفاده از بخش ادیتور ، آرپژ ها را باتوجه به سلیقه موسیقیایی خودتان تغییر دهید تا بتوانید به بهترین ترکیب ممکنه دست پیدا کنید.

Arp Nexus 3 scaled معرفی وی اس تی NEXUS 3

معرفی وی اس تی NEXUS 3

افکت های جدید

صفحه مربوط به تنظیمات افکت ها در NEXUS 3 کاملا بازطراحی شده است و اکنون باتوجه به سیگنال های شما می تواند بازخورد های بسیار سریعتری را نسبت به قبل دهد. “تو آن چیزی را که میشنوی ، میبینی و آنچه را که میبینی ، میشنوی” این شعار معروف سازندگان این مجموعه در رابطه با بخش افکت های این وی اس تی دوست داشتنی می باشد. افکت های نکسوز ۳ بسیار گسترده هستند که برخی از آن ها شامل چهار افکت اکولایزر ، فیلتر ها ، ریورب های صدایی مدرن ، افکت delay ، impulse و limiter می باشد. نکته جالب درباره این افکت ها ، راحتی دسترسی به آن ها می باشد بطوری که تنها با یک کلیک در صفحه مخصوص افکت ها می توانید به تمامی آن ها دسترسی داشته باشید.

Effects Nexus 3 معرفی وی اس تی NEXUS 3

معرفی وی اس تی NEXUS 3

سیکوئنسر جدید

نکسوز ۳ برای اولین بار یک ویژگی کاملا جدید تحت عنوان سیکوئنسر مد (sequencer mode) معرفی کرده است. شما می توانید پیچیده ترین پترن های صدایی را تنها با نوشتن مرحله به مرحله چندین نت ساده خلق کنید. چنین حالتی را تا کنون در هیچ وی اس تی مشاهده نکردید.

 

نسخه های مختلف وی اس تی NEXUS 3 :

شاید جالب باشه بدونید وی اس تی NEXUS 3 در سه نسخه ی Starter ، Value و Complete و طبیعتا فقط و فقط در نسخه ۶۴ بیت به بازار عرضه شده و قیمت این سه نسخه براساس محدودیت های اعمال شده توسط کمپانی در این نسخه ها ، به ترتیب ۲۵۰ یورو ، ۱۳۹۹ یورو و نسخه Complete نیز قیمت ۳۶۸۹ یورو رو داراست که دستیابی به نسخه اورجینال یک رویاست. البته در نسخه Complete این وی اس تی امکاناتی از جمله ۱۴۰ بانک صدایی ، ۱۶ هزار پریست و ۱۳۰ گیگابایت سمپل قرار داده شده که باعث شده قیمت اون برای افراد خارج نشین کمی منطقی به نظر برسه … گرچه با تمام این امکانات باز هم جزو گرانترین وی اس تی های عرضه شده تاریخ هست.

 

معرفی وی اس تی NEXUS 3 ✅

منبع :  music.khafan.company و baranbax.com

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 معرفی وی اس تی NEXUS 3

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *