آهنگ بی کلام

صبر کنید
سپتامبر 23, 2019 معرفی وبسایت freesound.org  |  آرشیو رایگان صدا

یکی از جذاب ترین و در عین حال حساس ترین بخش های کار آهنگسازان و یا کسانی که در زمینه ویدئو و انیمیشن فعالیت میکنند، پیدا کردن صدای مناسب برای استفاده در اثر است. پیدا کردن صدای ایده آل، با توجه به نیاز شما و کلید واژه ای که در ذهنتان دارید، تقریبا کاری دشوار است و به سختی حاصل میشود. در این میان، شرکت های زیادی هستند که بانک های صدای تولیدی خود را در قالب مجموعه های اختصاصی (صداهای طبیعت، صداهای کارخانه، صداهای شهری و …) به فروش می رسانند که علیرغم کیفیت بالایی که دارند، نیازمند پرداخت هزینه است و تنها محدود به موضوعی خاص است.

وبسایت freesound.org یک آرشیو رایگان صداست که تقریبا هر نوع صدایی در آن پیدا میشود!

البته شاید نتوان صداهایی با استاندارد های پکیج های فروشی در آن پیدا کرد، اما از آنجایی که صداهای موجود در آن توسط کاربران و از سرتاسر جهان آپلود میشود، تنوع چشمگیری در موضوعات خواهید دید!
شما نیز میتوانید صداهایی که ضبط کردید را با جهان به اشتراک بگذارید و در این حرکت زیبا سهیم شوید.

علاوه بر اینکه این وبسایت به یک سرچ کلی مجهز است، میتوانید در بین تگ ها و حتی lز طریق موقعیت های جغرافیایی، صدای مورد نظر خود را پیدا کنید! تمامی صداها یک دموی صوتی و همچنین یک شکل موج از صدای مورد نظر را ارائه میدهند تا قبل از دانلود، به خوبی برای انتخابتان تصمیم بگیرید.

نکته ی جالبی که درباره این صداها وجود دارد، این است که اکثر کاربران، درباره نحوه ی ضبط صدا، مکان و زمانی که آن را ضبط کرده اند توضیحاتی می نویسند، که این، حس و حال فضا را برای شما مشخص تر می کند. علاوه بر این، اطلاعات فنی شامل : نوع و مدل میکروفون، Bit depth، Sample rate، فرمت فایل و …  در کنار فایل صوتی درج شده است.

تنها بهای دانلود از این سایت، یک عضویت ساده است که با چند کلیک انجام میشود.

 


 

نوشته معرفی وبسایت freesound.org | آرشیو رایگان صدا اولین بار در خانه آهنگسازی. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *