آهنگ بی کلام

صبر کنید
ژانویه 4, 2020 روش های باز نمودن Task Manager در ویندوز

روش های باز نمودن Task Manager در ویندوز

بی‌توجه به این که از کدام نسخه از ویندوز استفاده می‌کنید، Task Manager یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که با آن سروکار دارید. با استفاده از Task Manager می‌توانید نسبت به بستن سریع برنامه‌ها، اجرای پروسه‌های جدید، مانیتور کارایی و فعالیت سیستم، مشاهده‌ی جزئیات پروسه‌های در حال اجرا و… اقدام کنید. برای اجرای Task Manager روش‌های مختلفی وجود دارد. در این ترفند به معرفی 7 راه مختلف جهت باز کردن Task Manager ویندوز خواهیم پرداخت :

 

1. از Taskbar

باز کردن Task Manager از طریق نوار وظیفه یا Taskbar یکی از معمول‌ترین راه‌ها برای این کار است. بدین منظور کافی است در فضای خالی از Taskbar راست‌کلیک کنید و Start Task Manager را انتخاب نمایید.

 

2. کلید میان‌بر

برای باز نمودن Task Manager می‌توان از کلیدهای ترکیبی کیبورد نیز کمک گرفت. برای این کار کافی است کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+Esc را فشار دهید.

 

3. استفاده از خط فرمان

اگر با محیط Command Prompt ویندوز زیاد سروکار دارید، از این طریق نیز می‌توانید Task Manager را فراخوانی کنید. برای این کار کافی است دستور taskmgr را در آن وارد کرده و Enter بزنید.

روش های باز نمودن Task Manager در ویندوز

4. استفاده از Run

همانند محیط خط فرمان، از محیط Run نیز می‌توانید برای باز کردن Task Manager استفاده کنید. ابتدا کلیدهای Win+R را فشار دهید تا Run باز شود. سپس عبارت taskmgr را در آن وارد کرده و Enter بزنید.

 

5. از Explorer

از طریق File Explorer یا Windows Explorer نیز می‌توانید Task Manager را اجرا کنید. برای این کار در این محیط به مسیر زیر بروید :

C:\Windows\System32

سپس فایل اجرایی Taskmgr.exe را بیابید و بر روی آن دوبارکلیک کنید.

 

6. از صفحه‌ی Ctrl+Alt+Del

فشردن کلیدهای Ctrl+Alt+Delete منجر به باز شدن صفحه‌ای خواهد شد که در آن با کلیک بر روی Task Manager (یا Start Task Manager) می‌توان Task Manager ویندوز را اجرا کرد.

 

7. از منوی Power User

در ویندوزهای 8 و 10 می‌توان با فشردن کلیدهای میان‌بر Win+X و سپس فشردن کلید T اقدام به باز نمودن سریع Task Manager از طریق منوی Power User کرد.

 

روش های باز نمودن Task Manager در ویندوز ✅

منبع :  tarfandestan.com

➖  ➖  ➖  ➖  ➖  ➖  ➖

 

باعث خوشحالی ماست که با وبسایت ایزی موزیکال همراه هستید . از بخشهای دیگر وبسایت هم دیدن کنید :

⬇   ⬇   ⬇   ⬇   ⬇   ⬇

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

آکورد و تبلچر آهنگ های ایرانی

آکورد و تبلچر آهنگ های خارجی

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 روش های باز نمودن Task Manager در ویندوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *