آهنگ بی کلام

صبر کنید
می 3, 2020 نکاتی برای سلامت اندام‌ جنسی

در این مقاله علمی قصد داریم نکاتی برای سلامت اندام‌ جنسی عنوان کنیم

 

🔹 استرس را از بین ببرید

به گفته‌ی مایکل دالی، مشاور و متخصص بیماری‌های زنان: “‌استرس می‌تواند بر دوره‌ی قاعدگی زنان تاثیر منفی شدیدی داشته باشد و باعث کاهش قدرت باروری زنان شود.‌ و استرس هم‌چنین می‌تواند سرعت تولید اسپرم و میل جنسی را در مردان کاهش دهد.‌” دکتر دولی برای مقابله با استرس توصیه می‌کند ۱۰ دقیقه در روز به کارهایی مشغول شوید که باعث آرامش‌تان می‌شوند؛ مثلا آهنگ گوش دهید، مطالعه کنید، یا فیلم و برنامه‌ی تلویزیونی مورد علاقه‌تان را تماشا کنید.

 

🔹 برای بهره مندی از سلامتی و بهداشت فردی شیر بخورید

بر اساس یافته‌های مطالعه‌ای در دانشگاه هاروارد، نوشیدن فقط یک وعده شیر پر چرب در روز می‌تواند خطر ناباروری در زنان را تا چهار برابر کاهش دهد. برخی معتقدند چربی موجود در محصولات لبنی به بهبود کارکرد تخمدان کمک می‌کند. برای آن‌که بتوانید به آسانی سهمیه‌ی روزانه‌ی مصرف لبنیات‌تان را افزایش دهید، کافی است به همراه صبحانه یک لیوان شیر بنوشید، و در طول روز یک کاسه ماست یا یک تکه پنیر میل بفرمایید.

 

🔹 پیش‌بند‌تان را به تن کنید

بر اساس نتایج پژوهش‌های اخیر در دانشگاه کارولینای شمالی، میزان موفقیت لقاح مصنوعی در زنانی که کارهای خانه انجام می‌دهند، و به باغبانی یا دیگر فعالیت‌های روزانه‌ی نسبتا سبک مشغول هستند تا سه برابر بیش‌تر از زنانی است که غالب روز را روی صندلی سپری می‌کنند. به گفته‌ی دانشمندان حاضر از این مطالعه، فعالیت بدنی از تولید بیش از اندازه‌ی انسولین در بدن پیشگیری می‌کند؛ لازم به ذکر است، تولید بیش از اندازه‌ی انسولین در بدن برای رشد تخمک‌های سالم مضر است.

 

نکاتی برای سلامت اندام‌ جنسی ✅

منبع :  bazdeh.org

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 نکاتی برای سلامت اندام‌ جنسی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *