آهنگ بی کلام

صبر کنید
ژوئن 14, 2020 معرفی چند کتاب آموزش گیتار مفید و کاربردی

معرفی چند کتاب آموزش گیتار :

 

کتاب آموزش “آکوردشناسی گیتار” آنتوان پولین

این کتاب آموزش گیتار، توسط نوازنده ی حرفه ای گیتارآنتوان پولین به شرح آکوردهای اصلی گیتار پرداخته و آن ها را به صورت تصویری به نمایش گذاشته است. برخی از سرفصل های کتاب حاضر عبارتند از: آکوردهای خانواده C، D و E

 

book guitar chords معرفی چند کتاب آموزش گیتار مفید و کاربردی

 

Guitar for dummies

آموزش گیتار دامیز هرآنچه که یک گیتاریست مبتدی و یا حتی سطح متوسط نیاز دارد مانند نحوه کوک کردن، نواختن و مراقبت از گیتار را آموزش می دهد.

guitar for dummies معرفی چند کتاب آموزش گیتار مفید و کاربردی

 

آموزش گیتار کلاسیک لیلی افشار

آموزش گیتار کلاسیک، دوره‌ی ابتدایی تا متوسطه، نوشته‌ی خانم لیلی افشار مشتمل بر هشت فصل است. هدف مؤلف از انتشار این مجموعه ایجاد پایه‌ی محکمی برای گرفتن تکنیک گیتار و تئوری موسیقی بوده است ضمن اینکه کمبودهایی را که در این ده سال اخیر هنرجویان گیتار با آن روبه‌رو بوده‌اند رفع شود.

این کتاب سعی دارد بر اهمیت موزیکالیته، در مقابل مهارت صرف انگشتان، تاکید کند و قطعات را بر همین اساس ارائه دهد. لازم است هنرجویان هنگام نواختن قطعات، به آنچه می‌نوازند گوش دهند. یک ملودی را به شکل‌های مختلف می‌توان نواخت. هنرجویان باید، با دریافت حس ملودیک قطعه، تصمیم بگیرند به چه نحوی آن را بنوازند. قطعات و تنظیمات کتاب دست‌چینی از آهنگسازان معروف گیتار است. این قطعات، که از منابع مختلف جمع‌آوری شده‌اند، هم متنوع هستند و هم به پرورش تکنیک و موزیکالیته‌ی هنرجو کمک خواهند نمود.

 

Classic Guitar Leyli Afshar معرفی چند کتاب آموزش گیتار مفید و کاربردی

 

راهنمای تکنیک گیتار کلاسیک

این کتاب شامل آموزش مفاهیم مهم گیتار کلاسیک ، تمرین های بسیار مناسب برای دست چپ و راست نوازنده می باشد . اهمیت و تمرین روی تمرکز نوازنده حین اجرای قطعه را بیان می دارد.این کتاب به هنرآموزان مبتدی توصیه نمی شود

Classic Guitar Scott Tannant معرفی چند کتاب آموزش گیتار مفید و کاربردی

 

معرفی چند کتاب آموزش گیتار مفید و کاربردی ✅

منبع :  webnavazan.com

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 معرفی چند کتاب آموزش گیتار مفید و کاربردی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *