آهنگ بی کلام

صبر کنید
دسامبر 23, 2019 راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

فریلنسر ها افرادی هستند که کسب و کار آنها، نه زمان محور است و نه مکان محور. بر خلاف کسب و کارهای سنتی قرن بیستمی که انجامش، اکثراً در زمان و مکان خاص امکان پذیر بوده و خریدار و فروشنده خدمات، می بایست در اکوسیستم خاصی مبادله محصول کنند، فریلنسر ها، هم از نظر شیوه ارائه خدمات و هم زمان و مکان ارائه خدمات، تابع مولفه هایی که در کسب و کارهای سنتی شاهد هستیم، نیستند. شاید جذابیت کار فریلنسر ها هم همین باشد که میتوانند حتی در زمان استراحت روی کاناپه اتاق یا در حال سوار شدن به هواپیما یا قطار، خدمات ارائه کرده و ثانیه ای و ساعتی، درامد زایی کنند.

درامد فریلنسر های فوق حرفه ای، بعضاً از اداره ای با ده ها کارمند هم بیشتر است. این ادعا را هکرهای کلاه سفید، متخصصان بلاک چین، بورس بازهای حرفه ای و تولید کنندگان محتوای پیشرفته برای سایت ها و شرکت ها، به خوبی درک میکنند. کارآفرینی دیجیتالی و کسب و کارهای مجازی، تجارت الکترونیک را روز به روز به واقعیتی مسلّم در دهکده جهانی تبدیل کرده و میزان سود آوری چشمگیر و فوق العاده ای را برای فعالان این عرصه به ارمغان آورده است. شما برای درک محدود این وضعیت، نگاهی داشته باشید به ارزش بازاری شرکت های فناوری اطلاعات در بازار بورس ضعیف و معمولی ایران و وضعیت آنها را با شرکت های غول سیمانی و غذایی و تجهیزاتی و دارویی و خودرویی مقایسه کنید.

فریلنسر ها، روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود. مهم نیست شما مدرس آموزش زبان چینی هستید یا مترجم زبان آلمانی یا حتی متخصص طراحی نقشه های ۲ بعدی یا ۳ بعدی و حتی تایپیست و ویراستار و حروف چین و فوتوشاپ کار! اگر مهارتی دارید، از مهارت خود در هر جا و هر زمان میتوانید درامد زایی کنید. خیلی ها در دنیا، نیازمند مهارت شما هستند. خیلی ها خبر ندارند که فلان کار را شما در فلان زمان، به فلان قیمت میتوانید انجام داده و تحویل دهید. این را خیلی ها نمیدانند و شما هم خبر ندارید که چه افرادی به مهارت شما نیاز دارند.

دوستی چندی پیش از طریق آموزش زبان انگلیسی تخصصی به دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی مقیم لندن از طریق اسکایپ، درآمدی کسب کرد که در ۵ سال تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های تهران بدست نیاورده بود. آموزش اینترنتی زبان تخصصی و درآمد به پوند انگلیس! آنهم از یکی از شهرستان های استان کرمان، خدمات اطلاعاتی و آموزشی به دانشجویان متعدد در نقاط مختلف لندن و منچستر ارائه میکرد.

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

شاید بپرسید چه نیاز است دانشجویی در پایتخت زبان انگلیسی جهان، آموزش زبان انگلیسی را از شهرستان های استان کرمان بیاموزد! پاسخ روشن است. هر یک ساعت تدریس زبان انگلیسی در انگلستان، چندین برابر تدریس زبان انگلیسی در خارج از این کشور است. ضمنا چه راهی بهتر از آموزش زبان از طریق اینترنت و رفع اشکال ۲۴ ساعته با مدرس ماهر؟

یا دوستی که شرکتی فعال و موفق با یک کارمند مستقر و ده ها کارمند غیر مستقر در هندوستان (سرزمین شگفتی ها) دارد و با OUT SOURCING (برون سپاری) پروژه ها به فریلنسرها، درآمد قابل توجهی کسب کرده است. این ها فقط مثال هایی از موفقیت ها و واقعیت های فریلنسرهای حرفه ای در ایران است.

برای اینکه در دنیای فریلنسر ها فعال شویم، بهتر است با سایت های معروف و محبوب فریلنسر ها آشنا شویم.

امروز شما را با چندین سایت مطرح فریلنسر آشنا میکنیم و شما میتوانید با ثبت نام در آنها، خدمات و مهارت های خود را معرفی کنید. اگر چه موفقیت در دنیای فریلنسر ها،‌ محدود به پرتال های معروف شده ای که ما معرفی میکنیم نیست.

 

فریلنسر دات کام

FreeLancer راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

Freelancer (با نام قبلی GetAFreelancer) یک سایت فریلنسینگ است که بیش از ۱۰۰ نوع مختلف از مشاغل موجود برای فیلنسرها را ارائه می‌دهد. اگر در زمینه IT، تولید محتوا، برنامه‌نویسی، طراحی و… مهارت‌های لازم را داشته باشید، Freelancer به شما کمک می‌کند تا یک مشتری پیدا کنید. Freelancer برای نویسندگان نیز عالی است تا بتوانند کار خود را با ارائه مطالب زیادی آغاز کنند. برخی از مشتریان به بیش از ۵۰۰ مقاله نیاز دارند تا برایشان نوشته شود.

 

کانتنت مارت

ContentMart راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

از دیگر پرتال های محبوب فریلنسرها میتوان به کانتنت مارت اشاره کرد. برای برون‌سپاری تولید محتوا یا پیدا کردن شغل، ContentMart یکی از معروف‌ترین وب‌ سایت‌ها در سال‌های اخیر بوده است. برای مشاهده جزییات بیشتر و پیشنهاد کار باید در سایت ثبت‌ نام کنید. ContentMart جزو انجمن‌های بسیار قدیمی به شمار می‌رود و پلی میان کارفرما و افرادی است که به‌دنبال درآمد آنلاین هستند.

 

کانستنت کانتنت

Constant Content راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

سایتی کمتر شناخته شده برای فریلنسرهای ایرانی، اما جایی عالی برای سفارش مقاله نویسی عمومی و تخصصی. Constant-Content یک روند سخت‌گیرانه دارد اما بازار کار بزرگ آن و تقاضای زیاد برای مطلب‌نویسی، این سایت را به یکی از بهترین‌ها بازار کارها تبدیل کرده است. بیش از ۸۵ هزار سفارش کار در حوزه های مختلف در این سایت در دسترس است. ۴۵۱ میلیون بار هم در اینترنت ایندکس شده که نشان دهنده اهمیت پرتال در فضای کسب و کار فریلنسرها دارد. ۱۰۰ هزار نویسنده متخصص در این سایت ثبت اطلاعات کرده اند و شما با جشنواره ای از نویسندگان حرفه ای از ۱۴۰ کشور دنیا روبرو هستید.

 

آپ ورک

upwork راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

از سایت های مطرح فریلنسری میتوان به آپ ورک اشاره کرد. از مدعیان فریلنسری بوده و مشاغل زیادی در آن فعال هستند. میزان درآمدی که فریلنسرها از این سایت دارند خیلی بالا نیست اما همیشه محل درآمد خوب اما اندک برای حرفه ای ها بوده است.

 

کرایگس لیست

Craigslist.org  راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

سایت Craigslist مقصد مطرح در کشورمان نیست اما همچنان یکی از جذاب ترین و ساده ترین پرتال های برای پیدا کردن شغل های تولید محتوا برای فریلنسرها محسوب می شود. هدف اصلی Craigslist این است که تیم محلی دایر کند اما شما فقط به شهر خود محدود نمی‌شوید. نگاهی به اطراف بیاندازید و ببینید چه ‌چیزی می‌توانید پیدا کنید؛ هزاران شرکت و پست شغلی برای نوشتن وبلاگ‌ها، مقالات و وب‌سایت‌ها در دسترس است.

 

تاپ تَل

TOPTAL راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

سایت TOPTAL.COM از دیگر سایت های مطرح فریلنسرها محسوب می شود. شبکه اختصاصی برای برترین فریلنسرهای حوزه فناوری اطلاعات و طراحان و متخصصان امور مالی واقتصادی که میتوانند با نتورکینگ و آشنایی با کارفرمایان بزرگ، خدمات مختلف ارائه کنند و درامد دیجیتالی داشته باشند.

 

سایت گورو

guru راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

سایت گورو را باید یکی از مطرح ترین سایت های فریلنسری دنیا دانست. ۳ میلیون فریلنسر در آن ثبت نام کرده و از زمان راه اندازی، بیش از ۱ میلیون سفارش کار در آن با موفقیت از طریق پیمانکاران دور کار تحویل کارفرما شده است. درامد ۲۵۰ میلیون دلاری مورد ادعای گورو در این مدت، مصداقی از پر طرفداران بودن سایت است. محیطی امن و فعال برای دورکارها و کارفرمایان در سراسر جهان. انتشار فرصت شغلی در این سایت نیز رایگان است.

 

۹۹ دیزاینز

99designs راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

بهشت طراحان گرافیکی ۲ بعدی و ۳ بعدی را میتوان ۹۹ دیزاین دات کام دانست. جایی مثل تم فارست که محبوب ورد پرس کارها بوده و میتوان با صدها هزار طراح وب و پوستر و کارت تبلیغاتی و بروشور و انیماتور، آشنا شد و تعامل کرد و پروژه های خوبی را به سرانجام رساند. با بیش از 90 دسته بندی مختلف.

envato market راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

صبحت از تم فارست شد. اگر در طراحی پوسته های ورد پرس فعال هستید، این سایت را نیز فراموش نکنید که برای کارآفرینان و افرادی که به دنبال طراحی سایت هستند، پوسته های آماده این سایت، انتخاب نهایی را بسیار آسان میکند.

 

سایت کار ساعتی :

PeoplePerHour راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

 

آخرین سایت هم افراد به ازای ساعت نام دارد ( PEOPLE PER HOUR ) یا کار ساعتی یا هر اسمی که شما دوست دارید برایش انتخاب کنید. داستان این است که شما ساعتی میتوانید بر اساس مهارت خود از کارفرما درآمد کسب کنید. کار با سایت و ثبت نام آسان است. کافی است به بخش HOW IT WORKS بروید.
همه سایت های فریلنسری را اول به بخش چطور کار میکند و درباره ما بروید تا اطلاعات جامعی درباره پلتفرم و اکو سیستم آن کسب کنید.

 

اگر شما هم تجربه فعالیت به عنوان فریلنسر دارید در اختیار ما قرار دهید. اگر سابقه فعالیت در این سایت ها یا هر سایت فعال فریلنسری داشتید هم در اختیار روزیاتو قرار دهید. اگر تازه قصد دارید به دنیای جذاب و هیجان انگیز فریلنسری بپیوندید و زبان انگلیسی بلد نیستید، نگران نباشد.

اکانتی در توییتر و اینستاگرام و فیسبوک برای خودتان دست وپا کنید. در آپارات و یوتیوب چند ویویدی جذاب درباره مهارت خود درست کنید و در شبکه های مجازی به صورت غیر مستقیم، جریان سازی کنید. تبلیغ مستقیم دیگر در رسانه های سنتی هم جواب نمیدهد. چه برسد به فضای مجازی. مردم به دنبال محتوای آموزشی هستند. مهم نیست در چه موضوعی بلد هستید محتوا تولید کنید. محتوای خوب و با کیفیت که دردی از مردم دوا کند، همیشه مشتری دارد و مشتریان را به سمت شما هدایت میکند. فریلنسر خوب مثل بورس باز خوب، خیلی صبور است و پشتکار و خلاقیت بالا دارد تا با دنیای ۸ صبح ۴ عصر خداحافظی کند.

 

راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری ✅

منبع :  rooziato.com

➖  ➖  ➖  ➖  ➖  ➖  ➖

 

باعث خوشحالی ماست که با وبسایت ایزی موزیکال همراه هستید . از بخشهای دیگر وبسایت هم دیدن کنید :

⬇   ⬇   ⬇   ⬇   ⬇   ⬇

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

آکورد و تبلچر آهنگ های ایرانی

آکورد و تبلچر آهنگ های خارجی

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 راه های درامدزایی دیجیتال و دورکاری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *