آهنگ بی کلام

صبر کنید
می 15, 2020 نکات استفاده از مترونوم برای گیتاریست ها

نکات استفاده از مترونوم برای گیتاریست ها

گیتاریست هایی که به ندرت با مترونوم تمرین می کنند معمولاً با این مشکلات مواجه خواهند شد :

1. نمی‌توانند درست و به موقع بنوازند. به هنگام گروه نوازی، آنها قادر نیستند خود را با درام نوازان همراه کنند یا اینکه قطعات سریع را، خصوصا در استودیو، به درستی اجرا نمایند.

2. ریتم در ذهن چنین نوازنده ای آشفته و به هم ریخته است و خصوصا در اجرا کردن ریف های گیتار با مشکل مواجه خواهد شد. تمرین با مترونوم به گیتاریست کمک می کند تا ریتم در ذهنش نهادینه شود و ریف های چالش برانگیز گیتار را به راحتی و سریعتر یاد بگیرد . غفلت از مترونوم ، یادگیری این مهارت را برای گیتاریست بسیار سخت خواهد کرد.

3. مسیر پیشرفتِ تکنیکیِ این نوازندگان یکنواخت و مشخص نخواهد بود . این دسته از گیتاریست ها چون از مترونوم استفاده نمی کنند و تمرینات را اصولی و تکنیکی پیش نمی برند، به درستی نمیتوان تشخیص داد که در مرحلۀ بعدی به چه مواردی باید توجه کنند تا به پیشرفت دست یابند.

 

اما گیتاریست هایی که همیشه با مترونوم تمرین می کنند در عین حال که سطح نوازندگی خود را بهبود می بخشند، اما با چالش هایی هم روبرو می شوند :

1. این دسته از گیتاریست ها راحت تر می توانند علل اصلی بسیاری از اشتباهات شان را پیدا کنند. اما این را هم به خاطر داشته باشید که بعضی از اشتباهات تکنیکی در نواختن گیتار بدون استفاده از مترونوم است که مشخص می گردند.

2. استفاده از مترونوم باعث دور شدن از عادت های بد نوازندگی در یک گیتاریست می شود . تغییر عادات بد نیازمند تمرکز بسیار بالاست، که البته تمرکز کردن با وجود تمپوی ثابتِ مترونوم کار بسیار دشواری خواهد بود و دقت بالایی را می طلبد.

3. مترونوم به گیتاریست کمک می کند در تکنوازی از نواختن تریپلت ها و تکرار بیش از حد نت های مشابه دوری کند. اگر یک ریتم مشابه با سرعت زیاد پشت سر هم تکرار شود برای شنونده قابل حدس زدن و بسیار خسته کننده خواهد بود.

 

نکات استفاده از مترونوم برای گیتاریست ها ✅

منبع :  hamraaz.ir

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 نکات استفاده از مترونوم برای گیتاریست ها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *