آهنگ بی کلام

صبر کنید
می 14, 2020 مزایای یادگیری موسیقی چیست؟

مزایای یادگیری موسیقی چیست؟

مهارتهای ذهنی و پیشرفت تحصیلی

یادگیری موسیقی به شما کمک می‌کند تا مهارت شنوایی خود را تقویت کنید. تقویت این مهارت باعث افزایش سرعت پیشرفت در یادگیری و تحصیل و همچنین تعاملات اجتماعی شما خواهد شد.

یادگیری موسیقی در کنار دروس مدرسه فرزندمان باعث افزایش سرعت یادگیری درسهایی مانند ریاضی، فیزیک و … می‌شود و همچنین با افزایش مهارت‌های شخصیتی مانند افزایش صبر و تحمل، کار گروهی و مهارتهایی از این دست، می‌توانیم رشد شخصیتی صحیحی را از فرزندمان انتظار داشته باشیم .

با یادگیری موسیقی و مطالبی همچون ریتم، گام و تمرین روزانه این مباحث، کودک مهارت‌های ذهنی همچون تشخیص الگوهای مشابه، تقسیم پذیری و تکرار این الگوها را می‌آموزد. این مساله تاثیر بسیار زیادی در افزایش مهارت یادگیری ریاضیات در کودک خواهد داشت.

 

افزایش مهارت‌های فیزیکی

یادگیری و نواختن ساز کمک بسیار زیادی به افزایش مهارت فیزیکی و ارتباط هرچه بیشتر ذهن و کنترل بدن می‌شود. زمانی که ما به نواختن ساز خود با توجه کامل و تمرکز می‌پردازیم، مغز ما در حال تمرین برای ایجاد روابطی جدید با عضلات، مفاصل و نحوه کنترل آنها است. با گذشت زمان ضمن افزایش قدرت تمرکز، متوجه خواهید شد که در انجام برخی فعالیت‌ها بهتر از سایر افراد عمل می‌کنید. افزایش سرعت عمل، دقت بالا و سهولت در انجام فعالیت‌ها بخشی از تاثیراتی است که یادگیری موسیقی بر ذهن ما خواهد داشت.

 

افزایش مهارتهای اجتماعی

شرکت در کلاس‌ها گروهی و همنوازی باعث ایجاد ارتباط بیشتر گروه همسالان و افزایش مهارت‌های کار گروهی می‌شود. در صورتی که یکی از افراد گروه با سرعت بیشتری یا صدایی قویتر نسبت به سایرین بنوازند، باید سعی کند خود را با سایرین تطبیق دهد تا به هدف مشتری که گروه نوازندگان انتظار دارند دست یابد. هر نوازنده به عنوان مجری ساز خود وظیفه‌ای بر عهده دارد که باید آن را به خوبی انجام دهد تا ارکستر به عنوان یک مجموعه به نتیجه مطلوبی برسد. این فعالیت گروهی علاوه بر لذت بخش بودن برای تمام اعضا، تمرین بسیار خوبی برای افزایش مهارت کار گروهی است.

 

افزایش اعتماد به نفس

یادگیری موسیقی و نواختن آن در برابر گروه همسالان و ارائه مهارتی منحصر به فرد و همچنین مواجهه با انتقادات و پذیرفتن آنها و تلاش برای رفع اشکالات، تاثیر شگفت انگیزی در افزایش اعتماد به نفس هر نوازنده‌ای خواهد داشت. مهارت نواختن در برابر دیگران به راحتی می‌تواند تبدیل به مهارت سخنرانی و شرکت در مباحث گروهی شود و با افزایش هرچه بیشتر مهارت موسیقی، کودک تبدیل به فردی با مهارتی منحصر به فرد در گروه همسالان خود می‌شود و این امر می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس او داشته باشد.

 

مزایای یادگیری موسیقی چیست؟ ✅

منبع :  daryamusicinstitute.com

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 مزایای یادگیری موسیقی چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *