آهنگ بی کلام

صبر کنید
ژانویه 5, 2020 مدیریت میزان استفاده فررندتان از رایانه

مدیریت میزان استفاده فررندتان از رایانه

والدین همواره در جستجوی راه‌هایی برای تأمین امنیت فرزندان خود هستند. با پیشرفت تکنولوژی نیز نگرانی‌های پدر و مادر از این بابت بیش‌تر شده است. یکی از مسائلی که معمولاًً در خانواده‌ها پیش می‌آید مسئله‌ی میزان استفاده از رایانه است. به طوری که والدین گاهی از استفاده بی‌رویه از رایانه توسط فرزند خود به ستوه می‌آیند و به روش‌های منسوخ ترتیبی نظیر جمع‌آوری رایانه از خانه روی می آورند. برای حل منطقی این مشکل چه باید کرد؟

ویندوزهای ویستا و 7 تا حدودی این مشکل را حل کرده‌اند. شما به عنوان یک پدر یا مادر می‌توانید توسط ویندوز ویستا و یا 7، فرزند خود را در استفاده از رایانه محدود سازید. این محدود سازی به معنای استفاده متعادل از رایانه توسط فرزند شماست. به طوری که در طی یک زمان مشخص در روز یا هفته فرزند شما می‌تواند از رایانه استفاده نماید. اینگونه نه از نگرانی از بابت درس و مشق او خواهید داشت و نه فرزند خود را از یک منبع که حق طبیعی اوست محروم داشته‌اید.

 

فراموش نکنید در عصر حاضر فرزند شما بایستی کار با رایانه و اینترنت را فرا بگیرد و نباید به این موضوع به چشم یک مشکل بنگرید. تنها نگرانی، میزان استفاده متعادل از رایانه است که با استفاده از این ترفند این نگرانی نیز بر طرف می‌شود.

مدیریت میزان استفاده فررندتان از رایانه

بدین منظور :

شما ابتدا بایستی با یک حساب کاربری که مخصوص شماست و دسترسی Administration دارد وارد ویندوز شوید.

یک User نیز بایستی مخصوص فرزند خود داشته باشید که دسترسی Standard دارد.

اگر این کار تا به حال انجام ندادید به Control Panel بروید. از بخش User Accounts and Family Safety و قسمت Add or remove user accounts می‌توانید حساب کاربری مخصوص فرزند خود ایجاد کنید. فراموش نکنید سطح دسترسی او بایستی Standard باشد.

پس از این کار، در Control Panel و از همان قسمت User Accounts and Family Safety این بار Set up parental controls for any user را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده، حساب کاربری فرزند خود را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی دقت کنید دو گزینه Parental Controls و Activity Reporting بر روی On تنظیم شده باشد.

سپس بر روی Time Limits در قسمت Windows Settings کلیک کنید.

حال شما می‌توانید به سادگی زمان استفاده از رایانه توسط فرزند خود را مشخص کنید.

مدیریت زمان استفاده از کامپیوتر مدیریت میزان استفاده فررندتان از رایانه

مدیریت میزان استفاده فررندتان از رایانه

 

در جدول نمایش داده شده با انتخاب خانه‌های مورد نظر در روزهای هفته و ساعت‌های مختلف می‌توانید میزان استفاده را مشخص کنید. دقت کنید خانه‌های آبی زمان‌های عدم استفاده و خانه‌های استفاده زمان‌های مجاز به استفاده از رایانه را مشخص می‌کند.

پیشنهاد ما بدین منظور این است که در هر روز اجازه استفاده از رایانه را به فرزند خود بدهید. حال زمان آن بستگی به سخت‌گیری خودتان دارد.

در پایان کلیه‌ی پنجره‌ها را OK کرده تا تنظیمات ذخیره گردد.

اکنون فرزند شما پس از روشن کردن رایانه در زمان‌هایی که شما تعیین کرده‌اید مجاز به استفاده از حساب کاربری خود است. طبعاًً بایستی بر روی حساب کاربری خودتان هم پسورد جداگانه بگذارید تا فرزند شما امکان ورود تنها حساب کاربری خود را داشته باشد.

از این پس هنگامی که فرزندتان در زمان‌های مجاز به حساب کاربری خود وارد شود، در گوشه سمت راست صفحه ساعتی را مشاهده خواهد کرد که فعال بودن قابلیت Parental Controls یا کنترل والدین را مشخص می‌کند. هر چقدر به زمان انتهای میزان استفاده نزدیک میشویم نیز هشدار دهنده ای این موضوع را به فرزند شما گوشزد می‌کند. پس از پایان زمان مجاز نیز سیستم اتوماتیک خاموش شده و از حساب کاربری فرزندتان خارج می‌گردد.

 

مدیریت میزان استفاده فررندتان از رایانه ✅

منبع : tarfandestan.com

➖  ➖  ➖  ➖  ➖  ➖  ➖

 

باعث خوشحالی ماست که با وبسایت ایزی موزیکال همراه هستید . از بخشهای دیگر وبسایت هم دیدن کنید :

⬇   ⬇   ⬇   ⬇   ⬇   ⬇

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

آکورد و تبلچر آهنگ های ایرانی

آکورد و تبلچر آهنگ های خارجی

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 مدیریت میزان استفاده فررندتان از رایانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *