آهنگ بی کلام

صبر کنید
دسامبر 27, 2019 ساخت یک پوشه پنهان

ساخت یک پوشه پنهان

پنهان‌سازی فایل‌ها روی یک سیستم نه تنها مورد توجه کاربران عادی بلکه مورد توجه شرکت‌های بزرگ نیز قرار دارد.

ویندوز گزینه‌هایی را در زمینه پنها‌ن‌سازی فایل‌ها و پوشه‌ها در اختیار کاربران قرار داده است. در کنار این مورد شرکت‌های فعال در حوزه نرم‌افزار نیز برنامه‌هایی را در زمینه قفل‌گذاری و مخفی کردن فایل‌ها و پوشه‌ها طراحی کرده‌اند. هر کدام از روش‌های فوق مزایای خاص خود را دارند. البته نرم‌افزارهای امنیتی معمولا به صورت رایگان عرضه نگشته و از قیمت بالایی برخوردار هستند و آن‌هایی که کرک شده‌اند نیز چندان قابل اطمینان نیستند.

روشی که ویندوز در اختیار کاربران قرار می‌دهد، مخفی کردن فایل‌ها از طریق گزینه Folder Options است. هر چند این روش برای محافظت از فایل‌های سیستمی مناسب است اما برای محافظت از فایل‌های شخصی چندان جواب‌گو نیست. به دلیل این‌که به راحتی با غیرفعال کردن این قابلیت همه فایل‌های پنهان نشان داده می شوند. اما روش دیگری نیز برای پنها‌ن‌سازی فایل‌ها وجود دارد :

1 – ابتدا پوشه‌ایی روی یکی از درایوهای خود ایجاد کنید. روی آن کلیک راست کرده و گزینه Rename را انتخاب کنید. برای تغییر نام این پوشه کلید Alt را پایین نگه داشته و مقدار 0160 (و یا 255) را تایپ کنید. با رها کردن کلید alt نام پوشه به صورت یک آیکن خالی همانند تصویر زیر نشان داده می‌شود :

فولدر بی نام ساخت یک پوشه پنهان

ساخت یک پوشه پنهان

2 – در مرحله بعد باید آیکن مربوط به این پوشه را تغییر دهید. روی پوشه کلیک راست کرده، گزینه Properties را انتخاب کنید. در زبانه Customize روی دکمه Change icon کلیک کنید. از میان آیکن‌های موجود در این پنجره آیکن صفحه خالی را انتخاب کرده و روی دکمه ok کلیک کنید :

آیکن صفحه خالی ساخت یک پوشه پنهان

ساخت یک پوشه پنهان

در این مرحله پوشه به حالت نامرئی تبدیل می‌شود. به صورتی‌که اگر های‌لایت مربوطه از روی آیکن این پوشه برداشته شود، ناپدید می‌گردد :

فولدر نامرئی ساخت یک پوشه پنهان

ساخت یک پوشه پنهان

3 – در آخرین مرحله باید پوشه موردنظر را hidden کنید. روی پوشه کلیک راست کرده گزینه Properties را انتخاب کنید. در پنجره Properties روی گزینه hidden کلیک کرده و ok را فشار دهید. با این کار پوشه به صورت نامریی روی داریو قرار می‌گیرد.

اما برای دسترسی به پوشه مورد نظر به آسانی نحوه چینش پوشه و فایل‌ها را به وضعیتی مانند Details تغییر دهید.

ساخت یک پوشه پنهان ✅

منبع :  shabakeh-mag.com

➖  ➖  ➖  ➖  ➖  ➖  ➖

 

باعث خوشحالی ماست که با وبسایت ایزی موزیکال همراه هستید . از بخشهای دیگر وبسایت هم دیدن کنید :

⬇   ⬇   ⬇   ⬇   ⬇   ⬇

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

آکورد و تبلچر آهنگ های ایرانی

آکورد و تبلچر آهنگ های خارجی

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 ساخت یک پوشه پنهان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *