آهنگ بی کلام

صبر کنید
می 30, 2020 چند وقت یکبار باید سیم گیتار را عوض کرد؟

زمان مناسب تعویض سیم گیتار

بسیاری از نوازندگان، سیم‌های گیتار خود را طبق برنامه‌ی خاصی عوض می‌کنند و از این راه مطمئن می‌شوند که هرگز از سیم‌های قدیمی استفاده نخواهند کرد. هرچند برخی نیز به سیم‌ها فکر نمی‌کنند و آن‌ها را برای مدتی طولانی روی ساز نگه می‌دارند. قانونی کلی برای تعویض سیم‌ها وجود ندارد و جواب این سوال به میزان استفاده از ساز، مدت‌زمان استفاده از آن، سبک نوازندگی شما و مهم‌تر از همه واکنش سیم‌ها به ترکیبات بدن شما برمی‌گردد. برخی از نوازندگان می‌توانند سیم‌ها را در یک اجرا کاملا از پا درآورند. و عده‌ای دیگر می‌توانند هفته‌ها از یک دست سیم استفاده کنند و همچنان به صدایی مناسب دست پیدا کنند. در ادامه چهار نشانه‌ی ساده از خراب‌شدن سیم گیتار را مشاهده می‌کنید :

 

سیم‌ها مدام از کوک خارج می‌شوند. اگر همواره نیازمند کوک مجدد ساز خود هستید، یا سیم‌ها صدای مناسبی ندارند بهتر است آن‌ها را تعویض کنید. سیم‌ها صدایی خفه یا مرده را ارائه می‌کنند. اگر سیم‌ها سرزندگی معمول خود را از دست داده‌اند و ساستین چندانی ندارد، زمان آن فرا رسیده که آن‌ها را تعویض کنید.

 

سیم‌ها ظاهر مناسبی ندارند. اگر مشاهده می‌کنید که سیم‌ها کثیف هستند یا رنگ خود را از دست داده‌اند، باید آن‌ها را تعویض کنید.

روکش سیم‌ها در حال جدا شدن است. اگر روکش سیم‌ها (مخصوصا نزدیک به بریج) درحال جدا شدن است، احتمالا به زودی سیم‌ها پاره می‌شوند. بهتر است قبل از این اتفاق به سراغ سیم‌های جدید بروید.

بسیاری از نوازندگان، سیم‌های گیتار خود را طبق برنامه‌ی خاصی عوض می‌کنند و از این راه مطمئن می‌شوند که هرگز از سیم‌های قدیمی استفاده نخواهند کرد. هرچند برخی نیز به سیم‌ها فکر نمی‌کنند و آن‌ها را برای مدتی طولانی روی ساز نگه می‌دارند.

 

زمان مناسب تعویض سیم گیتار ✅

منبع :  music.khafan.company

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 چند وقت یکبار باید سیم گیتار را عوض کرد؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *