آهنگ بی کلام

صبر کنید
دسامبر 23, 2019 چند ترفند کاربردی چیدمان چمدان

چند ترفند کاربردی چیدمان چمدان

زمان سفر برخی به شهرستان‌های محل تولد خود و به دیدار اقوام می‌روند و بعضی دیگر، شهرها یا کشورهای جدید را برای بازدید و خوشگذرانی بر می‌گزینند. فارغ از اینکه مقصد گردشگری شما کجاست، همه به چمدانی مملو از لباس‌های مختلف برای موقعیت های متفاوت، لوازم بهداشتی، حوله، کفش و … نیاز دارید.

برای اینکه بتوانید در کمترین فضا، بیشترین وسایل را جاسازی کنید باید با برخی از ترفندهای آن آشنا باشید. به همین منظور، ما ۸ راهکار اساسی و مفید در این زمینه را برایتان انتخاب و در اینفوگرافیک زیر توضیح داده‌ایم. امید که مورد استفاده تان واقع شود.

با ما همراه باشید ..

 

سفر با بار فراوان چند ترفند کاربردی چیدمان چمدان

نکات مهم قبل از سفر

معمولا مسافرینی که تاخیرهای چند ساعتی در فرودگاه را تجربه کرده اند ، بسیارخسته و آزرده‌ خاطر می‌شوند. اگر نمی‌خواهید در فرودگاه معطل شوید، حتما تاخیر پروازها را قبل از مسافرت از وب سایت فرودگاه چک کنید ، مخصوصا اگر بلیط هواپیما لحظه آخری تهیه کرده اید .

 

چمدان های خود را سبک و سنگین کنید :

اگر شما هم بلیط هواپیما تهیه کرده اید با توجه به ایرلاین و کلاس پروازی میزان بار مجاز پروازها متفاوت است و باعث می شود برای سوار شدن پرواز کمتر معطل شوید .

 

مدارک ضروری خود را در کیف دستی خود قرار دهید :

شما قبل از سفر نیاز است به نکات ایمنی قبل از سفر دقت کنید که از آن جمله می توان گفت مدارک شناسایی برای سوار شدن به وسیله نقلیه و بلیط آن، مثلا بلیط هواپیما ، مدارک احراز هویت برای هتل ، کارت بانکی ، در صورتی که با وسیله نقلیه شخصی سفر می کنید دفترچه بیمه ، گواهی نامه رانندگی خود را حتما در کیف دستی قرار دهید تا به مشکل برنخورید .

 

مدارک را هر جایی نگذارید :

اوراق بهادار، اشیاء قیمتی، زیورآلات و… خود را در چمدان نگذارید و سعی کنید در کیف دستی قراردهید و حواستان به آنها باشد .

 

مراقب باشید لباس هایتان چروک نشود :

سفرهای طولانی و چمدانهای کوچک باعث می شوند که لباس هایتان چروکیده شوند برای جلوگیری از اینکار بهتر لباس ها را به جای تا کردن رول کنید و یا از کیسه های وکیوم استفاده کنید .

 

لوازم ضروری را کجا بگذاریم :

لوازمی مانند عینک ، شارژر موبایل ، هدفون ، دوربین خود را در زیپ کیپ یا جعبه های کوچک بگذارید تا بتوانید هم آنها را مرتب و سالم نگه دارید و هم دم دست باشند .

 

شکستنی ها را چکار کنیم :

سعی کنید شکستنی ها را داخل چمدان نگذارید ، آنها را بسته بندی کنید و با خودتان به داخل هواپیما ببرید .

 

پول نقد یادتان نرود :

این مطلب درست است که کارت بانکی امروزه کاربرد بیشتری دارد ، اما برای سفر حتما پول نقد همراه خود بردارید تا درصورتی که هزینه غیر مترقبه ای پیش آمد به مشکل برنخورید.

 

برای پیدا کردن چمدان چه کاری انجام دهیم :

برای اینکه بعد از پرواز چمدانتان را روی نوار نقاله پیدا کنید یه ربان یا کاموا رنگی به دسته چمدانتان ببندید تا از مابقی چمدان ها متمایز شود.

 

اول ایمنی و سپس سفر :

اگر به صورت دسته جمعی سفر می روید و محل سکونت فعلی تان خالی می ماند لازم است اقدامات قبل از سفر با خودرو را انجام دهید از جمله بهتر است از یکی از آشنایان خود بخواهید در خانه شما ساکن شوند و به مدیر ساختمان و از افراد مورد اعتمادتان اطلاع دهید که در سفر هستید و اشیا قیمتی خود را حتما به یک نفر که مورد اعتماد شماست بسپارید .

 

به موقع بخوابید :

بدترین چیز در روز سفر خواب ماندن و رفتن عجولانه به سمت فرودگاه و راه آهن است پس بهتر است به اندازه کافی استراحت کنید تا از وسیله خود جا نمانید .

معمولا هدف از مسافرت، تفریح و خوش‌گذارنی است پس اجازه ندهید که مسائل کوچکی که فقط با چند دقیقه زمان گذاشتن می‌شود حلشان کرد، خدشه‌ای به این لذت وارد کنند. چطورمی توان اینکار را انجام داد ؟ همین فهرست کارهای قبل از مسافرت را بخوانید کافی است.

 

چند ترفند کاربردی چیدمان چمدان ✅

منابع :  designtaxi.com و rooziato.com

➖  ➖  ➖  ➖  ➖  ➖  ➖

 

باعث خوشحالی ماست که با وبسایت ایزی موزیکال همراه هستید . از بخشهای دیگر وبسایت هم دیدن کنید :

⬇   ⬇   ⬇   ⬇   ⬇   ⬇

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

آکورد و تبلچر آهنگ های ایرانی

آکورد و تبلچر آهنگ های خارجی

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 چند ترفند کاربردی چیدمان چمدان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *