آهنگ بی کلام

صبر کنید
می 25, 2020 پاسخ سه سوال درباره کسب درآمد از موسیقی

کسب درآمد از موسیقی

کسب درآمد از موسیقی یکی از مشکلات اغلب افرادی هست که در این حوزه فعالیت می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به ۳ سوال بسیار مهم درباره کسب درآمد از طزیق موسیقی  پاسخ دهیم. و اینَک ۳ سوال مهم درباره کسب درآمد از موسیقی :

.

۱. آیا با وجود اینکه معلم‌های موسیقی بسیار زیاد هستند، بازهم می‌توان درآمد بسیار خوبی در این حوزه داشت؟

یک باور اشتباه در اکثر افراد وجود دارد که اگر در یک حوضه کاری افراد بسیاری وجود داشته باشند دیگر نمی‌توان از آن کار کسب درآمد کرد.

نکته‌ای که بسیار مهم است و باید آنرا بدانید این است که در تحقیقاتی که توسط بازاریابان بزرگ جهان انجام گرفته، معیار نتیجه بخش بودن یک کسب و کار، تعداد افرادی نیست که در آن کار فعالیت میکنند بلکه نوع ارائه و کیفیت محتوای آن کسب و کار است.

جالبه بدانید اغلب افراد ترجیح می‌دهند درباره یک مبحث (برای مثال آموزش تئوری موسیقی) محصولی رو تهیه کنند که تمامی مباحث در آن بصورت بسیار ساده‌ای گفته شده تا اینکه ساعتها وقت بگذارند در اینترنت جستوجو کنند یا کتاب‌های مختلف را بخوانند تا یک مبحث رو یاد بگیرند.

.

۲. آیا سبک موسیقی ما در کسب درآمد ما تاثیر دارد؟

یکی از بزرگترین مشکلات در ذهن افراد این است که می‌گویند:« در ایران فقط سبک پاپ است که درآمد دارد و بقیه سبک‌های موسیقی محو شده‌اند و درآمدی نمی‌توان از آنها کسب کرد». اما باید بدانید که این طرز فکر بسیار اشتباه است.

می‌توان گفت سبک پاپ نسبت به بقیه سبک‌های موسیقی مخاطب بیشتری دارد اما اینکه فقط در این سبک می‌توان کسب درآمد کرد بسیار اشتباه است.

ما در حال حاضر در قرنی زندگی می‌کنیم که تمامی سبکها دارای مخاطبانی هستند که اگر به آنها خوراک مناسب بدهیم به راحتی می‌توانیم آنها را جذب کنیم.

.

۳. آیا استفاده از رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام و…) تاثیری در کسب درآمد از موسیقی ما می‌گذارد؟

اگر کسب و کار شما موسیقی است و می‌خواهید درآمد بالایی داشته باشید اما از شبکه‌های اجتماعی نمی‌خواهید استفاده کنید باید بگویم که هیچوقت نمی‌توانید درحال حاضر به اینشکل موفق شوید.

اغلب افرادی که از درآمد موسیقی راضی نیستند یا نمی‌توانند از این راه کسب درآمد کنند، اگر دقت کنید شبکه‌های اجتماعی فعالی ندارند. برای مثال در بهترین حالت هفته‌ای یک پست در اینستاگرام خود منتشر می‌کنند.

امروزه نسبت به آمار بدست آمده در ایران بهترین تعداد پست روزی ۱ پست است. پر بازدیدترین روز انتشار پست چهارشنبه است و بهترین زمان انتشار بین ساعت ۸ تا ۱۰ شب است.

بگذارید با یک مثال کاملا این موضوع را باز کنم.

اگر شما ۵۰۰ نفر مخاطب فعال در اینستاگرام داشته باشید، وقتی تبلیغی از خودتان منتشر می‌کنید احتمالا در یک ساعتِ اول حداقل ۱۰۰ نفر پست شمارا می‌بینند. حال اگر بخواهید از این شبکه استفاده نکنید، چه روش رایگان دیگری را می‌توانید انجام دهید که اینقدر بازدهی داشته باشد؟

تقریبا امری غیر ممکن است چون مقابل شما یکی از پرطرفدارترین رسانه ها به نام اینستاگرام قرار دارد که در حال حاضر حدود ۲۴ میلیون کاربر فعال در ایران دارد یعنی چیزی حدود ۳۰ درصد مردم ایران که این عدد بسیار قابل توجهی است. پس به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام را رها کنید.

.

کسب درآمد از موسیقی ✅

منبع :  music.khafan.company

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 پاسخ سه سوال درباره کسب درآمد از موسیقی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *