آهنگ بی کلام

صبر کنید
می 3, 2020 نکاتی برای سلامت پاها

نکاتی برای سلامت پاها

پا به عنوان یکی از اعضای مهم بدن که سلامت آن کمتر مورد توجه قرار می گیرد به راحتی مستعد تماس با انواع آلودگی ها و عفونت های باکتریایی است و به همین دلیل دانستن نکات بهداشتی برای مراقبت از پاها حائز اهمیت است.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری “چیانگ ری تایمز” در مطلبی تخصصی به برخی نکات مهم برای حفظ سلامت پاها اشاره کرده که لازم است هر روز انجام شود.

 

۱- پاهای خود را تمیز و خشک نگه دارید

همه افراد از شرایط و زمان کافی برای پاکسازی منظم ناخن ها برخوردار نیستند بنابراین لازم است بهداشت پاها را به طور منظم رعایت کنید که سلامت پاها حفظ شود. ابتدا با تمیز و خشک نگه داشتن پاهای خود شروع کنید. خیس و مرطوب بودن پاها، شرایط را برای جذب قارچ در ناخن و پاشنه پا فراهم می کند. هنگام ورود به خانه پاهای خود را با آب و صابون شسته و با حوله خشک کنید. همچنین با توجه به شرایط و فعالیت های روزانه، جوراب مناسب و باکیفیت بپوشید.

 

۲- ناخن های پا را به درستی کوتاه کنید

ناخن های نامناسب، کثیف و بلند علاوه بر آنکه ظاهر زیبایی ندارند، همچنین مکان مناسبی برای تجمع قارچ ها هستند. تجمع قارچ ها در طولانی مدت ممکن است استفاده از داروهای ضد قارچ را ضروری کند. به همین دلیل بهتر است همواره ناخن های خود را کوتاه و تمیز نگه دارید.

نکاتی برای سلامت پاها

۳- از پوشیدن کفش دیگران خودداری کنید

شما نمی دانید چه مقدار باکتری و آلودگی داخل کفش هایی وجود دارد که روزانه استفاده می شوند. این باکتری‌ها می‌توانند به پاهای شما نفوذ کرده و باعث عفونت‌های پوستی شوند. بنابراین از پوشیدن کفش دیگران و قرض دادن کفش خودتان خودداری کنید.

 

۴- کفش های تنگ را انتخاب نکنید

اکثر افراد در حفظ سلامت پای خود به جزئیات کوچک توجه ندارند. پوشیدن صندل‌های تنگ و کفش‌های پاشنه‌دار ممکن است ظاهری شیک داشته باشد اما در پایان روز موجب ورم پاها و آسیب دیدن آنها می شود.

 

۵- سلامت پاهای خود را بررسی کنید

هر هفته وضعیت ظاهری پاهای خود را کنترل کنید. تغییر رنگ ناخن، پوسته شدن کف پا یا کثیفی بین ناخن ها را مورد توجه قرار دهید. یک مشکل جزئی را می توان به راحتی و قبل از تشدید علائم از طریق رعایت بهداشت و مصرف دارو برطرف کرد.

 

۶- سطح قند خون خود را کنترل کنید

نتایج مطالعات نشان می دهد میزان قند خون رابطه مستقیمی با سلامت پاها دارد. بنابراین، با انجام فعالیت بدنی بیشتر و رعایت یک رژیم غذایی متعادل، عادات خوب را در زندگی خود ایجاد کنید. این نه تنها به پاها بلکه به سلامت کل بدن کمک می کند.

 

نکاتی برای سلامت پاها ✅

منبع :  www.isna.ir

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 نکاتی برای سلامت پاها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *