آهنگ بی کلام

صبر کنید
می 3, 2020 نکاتی برای سلامت مغز

نکاتی برای سلامت مغز

 

🔹 دریایی شوید

پژوهشگران دریافته‌اند فقط هفته‌ای یک وعده شام حاوی ماهی‌های چرب نظیر سالمون یا خال ‌خالی که غنی از اسیدهای چرب امگا-۳  هستند، می‌تواند سرعت فرایند کوچک شدن مغز را که مسئول زوال عقل در دوران پیری است، کاهش دهد به سلامتی و بهداشت فردی شما کمک کند.

 

🔹 دوستان‌تان را در اطراف‌تان نگه دارید

بر اساس یافته‌های اخیر در مطالعه‌ای در کشور استرالیا بر روی آدم‌های صد ساله، برقراری و حفظ دوستی‌های با کیفیت یکی از رازهای کلیدی برای صد ساله شدن است. دانشمندان معتقدند دوستان با فراهم‌ کردن حمایت‌های عاطفی،‌کمک به غلبه بر استرس، و افزایش تولید هورمون‌های شیمیایی شادی بخش نظیر دوپامین و اکسی توسین باعث تقویت رشد مغز و مبارزه علیه پیری می‌شوند.

 

🔹 هر روز به دو سیب معتاد شوید

این اعتیاد به سلامتی و بهداشت فردی شما کمک خوبی می کند. طبق نتایج مطالعه‌ای که اخیرا در نشریه‌ی بیماری آلزایمر منتشر شد، مصرف سیب، به ویژه نوشیدن آب سیب، به حفظ جوانی مغزتان کمک می‌کند. پژوهشگران دریافتند تنها نوشیدن روزی دو لیوان آب سیب تشکیل پلاک‌های چسبنده را در مغز افراد مبتلا به زوال عقل کاهش می‌دهد.

 

🔹 جدول حل کنید

متخصصان ادعا می‌کنند انجام سرگرمی‌های فکری نظیر حل جدول سودوکو و جدول کلمات متقاطع می‌تواند به حفظ قدرت و چابکی مغزتان کمک کند. و به گفته‌ی دکتر گری اسمال، نویسنده‌ی کتاب “‌کتاب مقدسی درباره‌ی طول عمر‌”‌، انجام روزانه یک بازی فکری، فقط ظرف مدت سه ماه می‌تواند به یادآوری خاطرات بیش‌تری از دوران کودکی‌تان کمک کند.

 

نکاتی برای سلامت مغز ✅

منبع :  bazdeh.org

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 نکاتی برای سلامت مغز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *