آهنگ بی کلام

صبر کنید
می 3, 2020 نکاتی برای سلامت دندان‌ها

نکاتی برای سلامت دندان‌ها

دندان ‌های سفید و سالم آرزوی همه کسانی است که برای زیبایی و سلامتی خود اهمیت قائل اند. در واقع دندان‌ ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی است که دیگران در نگاه اول جذب آن می‌شوند و بنابراین بر اعتماد به نفس خانم‌ها و آقایان تاثیر مستقیم می‌گذارد. به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد هزینه‌های گزافی با هدف سفید کردن مصنوعی دندان‌ ها می‌پردازند. اما گذشته از بحث زیبایی شناسی، حفظ سلامت دندان هم اهمیت بسیار زیادی دارد که بعضا نادیده گرفته می‌شود؛ سلامتی که صرفا با پرداخت هزینه‌های زیاد به دست نمی‌‌آید و مستلزم یک روتین مراقبتی روزانه است.

اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که تحقیقات نشان داده ارتباطی بین سلامت دهان و سلامت کلی فرد وجود دارد. کوچک‌ترین مشکلات مرتبط با سلامت دهان، پوسیدگی دندان‌ هاست که گاه منجر به از دست دادن دندان و تضعیف اعتماد به نفس فرد می‌شود. حتی این مسئله در دوران کودکی و نوجوانی می‌تواند باعث سوتغذیه، مشکلات گفتاری و چالش‌های دیگری در مدرسه و زندگی شخصی فرد شود. از این رو لازم است از رویش اولین دندان‌، روتین مراقبت از دهان و دندان‌ ها آغاز شود.

برای این روتین، با جستجوی کوتاهی در اینترنت و فضای مجازی با نکات زیاد و در عین حال تکراری مواجه خواهید شد که حتی گاه کاربردی نیستند. از این رو تصمیم گرفتیم در اینفوگرافیک پیش روی‌تان خلاصه‌ای از 7 نکته مهم را برای حفظ سلامت دندان یادآوری کنیم که شاید از برخی آن‌ها تاکنون بی خبر بوده‌اید.

به یاد داشته باشید که نکات زیر باید به عادات مداومی تبدیل شود تا در طول زندگی‌تان دندان‌ های سفید، براق و در عین حال سالمی داشته باشید. اگر سوالی دارید و یا فکر می‌کنید نکته‌ای را در این اینفوگرافیک جا انداخته‌ایم، خوشحال می‌شویم آن را در بخش دیدگاه‌های این قسمت از مجله زیبایی میس و مستر با ما در میان بگذارید.

 

Dandoon PIC 1 نکاتی برای سلامت دندان‌ها

 

نکاتی برای سلامت دندان‌ها ✅

منبع :  www.missomister.com

 

🎵 قابل ذکر است که وبسایت ایزی موزیکال با در بر داشتن انواع آهنگ بی کلام ، منبع و مرجع خوبی برای تمرین خوانندگی و همچنین صداسازی و سلفژ است.
کافیست به بخش آهنگهای بی کلام این وبسایت مراجعه کنید و از بین صدها آهنگ بی کلام در سبک های مختلف، آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه کنید ، و با آنها هر روز تمرین کنید ، و یا در مهمانی ها و جمع ها، هنر خود را به دیگران نشان دهید.

 

آهنگ بی کلام خوانندگان ایرانی

آهنگ بی کلام خوانندگان خارجی

انواع بیت (Beat) رپ ، ترپ ، هیپ هاپ

 

کانال تلگرام ایزی موزیکال :

Teleg Address Logo 2 نکاتی برای سلامت دندان‌ها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *